jag och blogga?

Jag har alldrig vart typen som bloggar..Vi får väl se hur det här går. Fick bara ett ryck och kände för att göra en blogg så har jag någonstans och skriva av mig.
Ligger just nu i min säng och bara slappar och pratar lite med Elin om hur vi ska göra ikväll. Det blir antagligen utgång! Ska bli väldigt kul eftersom jag inte har umgåtts med mina vänner på nästan en månad. På grund av att jag har varit utomlands. Nu när jag tänker efter förstår jag inte hur jag kan ha vart utan dom så länge. Men när jag väl va nere i Thailand va det inte så jobbigt som jag hade trott det skulle bli man gjorde någonting hela tiden och jag hann inte ens tänka på att jag inte träffade alla vänner hemma i Sverige. 

Här får ni en bild på mig och Julia. Det var när vi va hemma hos Amanda och firade Jessicas 16års dag! 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0