Te Amo.

Hemma, ligger i sängen och slappar med musik. Borde egentligen sova för jag är verkligen jättetrött eftersom jag vaknar så tidigt på morgonen, har inte vänt tillbaka dygnet helt sen Thailand. Det blev en helt okej och lugn lördag idag. Jag skulle inte haft något emot att gå ut på fest eller något men det blev bra ändå, är inte helt frisk heller så det passade faktiskt bra att vara hemma. Vi kollade inte så mycket på film, pratade mest om en massa helknasiga saker vi gjort när vi var mindre. Helt sjukt va störda vi va , men kul hade vi !

Just det, Wilma tappade sin telefon i skurhinken full med vatten. Så typiskt henne!

Good Night, Sleep Tight.



Idag innan jag skulle ut en sväng i kylan.
































Snygga skor som kan göra en vanlig outfit lite mer Party!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0